Jobbig mamma som inte hör någonting...

Tvååringen har varit på badhuset med sin pappa ikväll. Efteråt satt hon vid köksbordet och åt gröt och försökte berätta något för mig om deras bastubad. Jag kunde inte höra vad hon sa och hon fick upprepa sig ett par gånger. Tillslut säger hon (nästan med en hörbar suck): "Pappa, berätta för mamma. Hon kan inte höra vad jag säger. Jag har så mycket mat i min mun". Det lät så gulligt. :)

Till saken hör att jag inte sa något om någon mat i munnen. Har däremot förut vid något tillfälle påpekat att det vore en bra idé att svälja maten så att man lättare förstår vad hon säger. :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Va sött. =)

2008-09-26 @ 22:13:51
URL: http://theomylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0