Utmaning

Barbamorsan har utmanat mig och visst är jag med!

Reglerna: Svara på alla frågor, välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar och be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Vilken mat äter du ofta?
Väldigt blandat, mycket vanliga pastarätter och sånt men även en del experiment med mer ovanliga ingredienser. På helgen blir det ofta en köttbit eller kanske pizza ibland. Gillar att "lyxa till det" med nån god förätt till helgen, ofta skaldjur. :)
När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
Beror på var jag är. Hjälper gärna till men är ibland rädd att "trampa på tårna".
Var sitter du helst när du bloggar? Vid Tv:n eller i köket (har datorn på köksbordet.
Köper du ofta triss? Inte så ofta. Blir nån enstaka lott per år.
Vilket land eller stad har varit din bästa semester? Turkiet är mitt favoritland. Gillar även Thailand.
Vilken TV-kanal tittar du på mest?  4:an tror jag

Jag vill gärna läsa mer om dessa personer och utmanar...

Hyllan
Nya familjen
Homeostas
Papatya


Kommentarer
Postat av: Misen

Klart jag gärna svarar på det.

2008-09-18 @ 12:32:41
URL: http://homeostas.blogg.se/
Postat av: Laura

Nu har jag gjort din utmaning!

2008-09-19 @ 13:51:42
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0