Bildutmaning

Jag har fått en rolig utmaning av "En mammas betraktelser"

Den innebär att man ska öppna sina bilder, mapp nummer fyra och bild nummer fyra. Sedan ska man visa vad det är, vad det än är, på sin blogg.

Min bild är på L. Den är fotograferad förra våren och väcker tankar på hur mycket som hinner hända/förändras på ett år. Att hon var så där liten för mindre än ett år sedan är svårt att förstå. I bakgrunden på bilden syns en lerig och geggig uppfart/gång. Även den har det hänt mycket med sedan dess. Vad vi har arbetat. :)
Och vad skönt det är att den här våren inte blir en lika lerig vår som den förra. Det var aldrig rent hos oss kändes det som under den värsta perioden.

Som vanligt när det gäller utmaningar har jag redan sett denna i de flesta av bloggarna som jag läser. Men vad jag vet har inte "Homeostas" haft den ännu. Så jag skickar den vidare dit. 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja visst blir man överraskad när man tittar på ett år gamla bilder. Förstår inte att det kan hända så mycket!

2009-02-04 @ 11:15:33
URL: http://asaleh.blogg.se/
Postat av: Ullis

Ja ett år går fort men är lång tid.

2009-02-04 @ 11:30:38
Postat av: Misen

Jag antar genast utmaningen!

2009-02-04 @ 12:19:31
URL: http://homeostas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0