Utmaning

Jag har blivit utmanad av "En mammas betraktelser". Frågor som skall besvaras och skickas vidare.

1. Vad ville du bli när du var liten?
Arkeolog. Astronom. Arkiekt. I olika perioder

2. Vad blev du?
Jurist

3. Samlar du på något?
Kokböcker kanske...
4. Vem skulle du vilja slå på käften, alt. skicka en brevbomb till? Orsak?
Ingen som jag kan komma på just nu iaf...

5. Vem skulle du vilja krama? Orsak?
Mina söta tjejer

6. Hur ofta ljuger du?
Inte särskilt ofta
7. Vad var det bästa som hände i går?
Kommer knappt ihåg vad som hände igår...Men det var kul att M hälsade på med sina döttrar
8. "Säffle...på vägen till Provence". Är det en bra slogan?
Knappast
9. Kan du jonglera med tre bollar?
Nej
10. Vad är det godaste du har i kylskåpet just nu?
Där finns massor med goda saker. Kallrökt lax. Granatäpplen. Oliver. Parmesanost.

Jag skickar utmningen till "Sussot".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0