Semesterrapport

Nu har vi varit på resande fot i två dagar. Vi inledde med en natt hos barnens farmor och farfar, där vi passade på att besöka deras farmors arbetsplats. Hon arbetar på en röntgenavdelning på ett sjukhus så besöket var uppskattat av L som är väldigt skelettintresserad. Efter det har vi passerat min gamla studiestad. En stad där jag bott i 8 år och upplevt så enormt mycket roligt. En tid som känns väldigt avlägsen och samtidigt nära. En tid som gav mig vänner som jag numera nästan aldrig träffar men som jag ändå tror kommer att finnas i mitt liv så länge jag lever. För första gången på flera år ska vi nu ses alla tre med våra familjer och fira midsommar ihop. Den senaste natten har vi tillbringat på ett ordinärt stadshotell i en småstad. E's första hotellvistelse. Nu sitter vi i bilen och får se vart vägen bär oss. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0