Pocket och prassel



Äntligen har jag hittat sladden, så här kommer en bild på det härliga bokpaketet som jag fick för någon dag sedan.

Paketet innehöll boken "Under ytan" av Ann Packer. Jag har inte sett den förut och ha inte läst något av författaren - men efter att ha läst baksidetexten så är jag rätt säker på att de kommer att bli en trevlig ny bekantskap. :)

I paketet fanns även en påse bilar (den sursockrade varianten som jag länge varit nyfiken på att prova), en användbar och bra "duschskrubb" (en sån som man kan ta ryggen med), flera olika tepåsar i smker som ska bli roliga att få prova, ett läppglans och två Pixiböcker. Den äldsta dottern ville så gärna läsa böckerna direkt då vi öppnade paketet  - vilket fick till följd att jag bara hittade en nu när det var dags för fotografering). :)

Ett paket med saker både för kropp och själ alltså. Och till och med något för de små i huset... 

Stort tack till min hemlige bokvän för detta fina paket, det har varit roligt att få vara din bokvän under hösten. Hoppas att du också har fått riktigt trevliga paket hem i din brevlåda...

Jag har försökt klura lite på vem du är - men har ingen inte kommit framtill något...>

Kommentarer
Postat av: Hemlig bokvän

Snart så får vi avslöja oss =)

2009-11-10 @ 10:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0