Hösten - svullandets tid

Jag är inte typen som passar särskilda tider för att se något på TV. Jag följer nästan aldrig någon serie utan slötitar lite på det som råkas vara på TV när jag slår på den. Men ett program brukar jag faktiskt följa och det är Idol. Och när jag väl slår på TV´n för att se på något "speciellt" så vill jag alltid ha något gott att äta. Det innebär att början på hösten - när Idol går på TV varenda vardag - är årets stora viktuppgångsperiod för mig. Mycket småätande blir det...

Som tur är så är det här väl sista veckan innan Idol blir ett "fredagsprogram". :)

Kommentarer
Postat av: Bara Böcker

Jag är likadan, knaprar också väldigt gärna på något när jag sitter framför teven. Försöker välja lite nyttigare saker, som tex morötter med dipp. Fast oftast krockar viljan med det sunda förnuftet. ;-)

2009-10-03 @ 14:05:19
URL: http://barabocker.blogspot.com
Postat av: M

Ja det brukar bli en krock där :)



Nån gång ibland väljer jag bort onyttigheterna till förmån för fruktsallad..men oftast inte

2009-10-04 @ 20:57:26
URL: http://minareflektioner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0