Pocket och prassel

Åh vilken rolig överraskning som låg i min brevlåda idag - första paketet från min hemlige bokvän i Pocket och prassel 3.0.

Kuvertet var alldeles fullproppat med fina saker. Där fanns bland annat två pocketar (varav en begagnad vilket knappt gick att se), dels "Mayada - dotter av Irak" av Jean Sasson och dels "Berlinerpopplarna" av Anne B. Ragde. Båda verkar jättebra så det känns egentligen lite svårt att bestämma vilken som skall läsas först, men som det känns just nu blir det nog Irakisk fängelsemiljö för mig redan ikväll. Jag hade god lust att börja på den boken direkt när jag öppnade paketet och läste baksidetexten. Det vackra bokmärket som också fanns i paketet kommer att ge läsnigen en extra lyxkänsla (jag har aldrig ägt ett "riktigt bokmärke", men många gånger tänkt att jag ska köpa ett).

I paketet fanns dessutom en Sudokutidning, ett nagellack (som är i perfekt färg för att matcha min nyinköpta höstfavorit, en kofta), en ansiktsmask, en "duschboll", en rulle av Mentos goda klassiker, en chocklad från Anton Berg ("Mango & Pink grapefruit" - låter ljuvligt) och ett kort från min hemliga bokvän.

Stort tack - det här paketet kommer att innebära massor av både läsupplevelse ioch annan njutning för mig. Jag kan se framför mig när jag sitter i soffan en mörk höstkväll klurandes på ett sudoku med ansiktet täckt av en mask. :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilket fint paket! Den där Irak-boken låter som en bok för mig, jag kanske får låna den sen? :)

2009-09-04 @ 21:03:08
URL: http://hyllan.blogg.se/
Postat av: M

Ja vdet var jättefint :)



Ja den får du låna sen om du vill

2009-09-06 @ 09:39:57
URL: http://minareflektioner.blogg.se/
Postat av: Hemlig bokvän

Vad roligt att du tyckte om paketet! Vi hörs igen om en månad =)

2009-09-07 @ 07:29:50
Postat av: Miss E

Very nice! Kul med lite extra :-)

2009-09-07 @ 19:18:27
URL: http://missesblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0