En utgift mindre

Ibland blir man positivt överaskad. Som idag.

I flera dagar har jag gruvat mig för inköp av nya höstjackor till båda barnen. Börjat kolla runt lite och bara hittad dyra alt dåliga... Jag hade nästan helt räknat bort de jackor som flickorna hade hösten 2009 och våren 2010. Var så säker på att de nu är för små.

Självklart tänkte jag iallafall kolla upp jackorna innan nya inhandlas...även om det kändes rätt meningslöst. Men till min glädje visade de sig funka även i höst. Inte så stora direkt, men helt acceptabelt iallafall. :)

I höst ska jag verkligen komma ihåg att prioritera att köpa nya vår/höstjackor inför våren 2011 när butikerna rear ut jackor om någon månad.

(Bildena är från förra höstens äppelplockning hos mina föräldrar)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0