Fler sysslor

Jag glömde nämna några saker som jag sysselsätter mig med idag:

- dricker blåbärsdryck från ProViva
- sväljer vitpepparkorn
- skurar toaletter och annat med Javex
- byter handdukar och tvättar handdukar
- tvättar händer med tvål och vatten
- handspritar händer

För tänk om (hemska tanke) E har en riktig magsjuka. Inte för att jag tror det, men man kan ju aldrig vdeta säkert.

Och inte för att jag vet om ovannämnda saker hjälper mot smittspridning av en eventuell magsjuka. Men det skadar ju inte att försöka iallafall.

Jag tycker inte om magsjuka.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Nä... Magsjuka är bland det värsta som finns!



Hoppas att ni kryar på er snart!

2010-08-27 @ 17:45:57
URL: http://asaleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0