En ny människa

Det känner jag mig som efter ett par timmar på Cape Easts spa igår. Jag har badat varmt och kallt. Inomhus och utomhus. Duchat och fotbadat. Upplevt tropiskt regn och kall norrbottnisk vinterluft. Och gjort både ansiktsmask och "handmask". Använt body scrub. Oljat in mig. De härliga produkterna som följde med var verkligen pricken över i:et på upplevelsen.

Åt även julbord - och det var väl gott (som julbord oftast är de ca två första gångerna per år). Men spa:et var den stora behållnigen av gårdagens julfest med jobbet.

Att få stanna över och sova på hotellet en natt hade inte heller varit helt fel. Men jag har ju lilla A som ammar så det gick inte. Var sak har sin tid. En annan gång får jag sova hotellsäng - den här gången fick jag åka hem och sova med mysig bebis.

Min utflykt från hemmet igår var iallafall härlig och välgörande. Hur underbara våra ungar än är så var det ganska befriande att stänga dörren till huset med den snoriga bebisnäsan och de två småbarnen som var lite uttråkade efter en vecka med mycket snor.

Likaså var det härligt att komma hem. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0