Sovit gott i natt

I natt har Jag inte väckts av hostiga barn, Jag har nämligen sovit på natttåget. Egen kupe med mjuk och skön säng. Lade mig i den redan vid 19-tiden (men läste en bra stund efter det) :) SJ var som vanligt i en klass för sig när det gäller maten (jämfört med flyget alltså - jag minns bara att jag en enda gång ätit riktigt gott på en flygresa och det var på ett reguljärt utlandsflyg. Även på de resorna är ju maten dock oftast rätt kass, men iaf bättre än charter och inrikes (på den tiden det fanns mat på dessa). Igår åt jag iallafall riktigt bra pasta i gräddig sås med kycklingfile. :) Nu är det frukostdags på centralstationen och sen bär det av mot Fågelbrohus. Fick tyvärr höra att L är så hostig idag att det inte blir något dagis. Synd för hon har pratat så mycket sedan i måndags om hur hon ska göra klart sitt hjärta och ge det till E. Men det får bli en annan dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0