Kölden stannar kvar

...minus 25 grader just nu. Mestadels inneaktiviteter idag igen. Den sista jullediga dagen. Vi passade bland annat på att testa de fina stämpeldynorna som vi köpte på Panduro och gav flickorna i julklapp.

Imorgon börjar arbetet igen. Känns nästan lite ovant efter två lediga veckor (frånsett ett inhopp på 4 timmar mitt i). Men det blir helt ok. Har ju som tur är ett jobb som jag trivs med - och dessutom är det inte länge tills jag blir helledig igen. Jag planerar att jobba fram till början på april månad. Bebisen är beräknad i mitten på maj men jag tänkte att det kan vara trevligt att få lite tid hemma med E och L innan han/hon kommer så jag och maken planerar att byta av varandra (han är ju den som är hemma mest nu, medan jag för närvarande jobbar 80%) ca 4 veckor innan det att jag tror att barnet kommer att födas.

Det betyder att jag har ca 13 arbetsveckor kvar och det är ju uingenting. Tiden går fort - det känns som att det var nyss jag kom tillbaka till jobbet efter ledigheten med E (vilket det ju i och för sig också var - jag har ju inte ens hunnit jobba fyra månader ännu). :)




Kommentarer
Postat av: Åsa

Ni har mycket att se fram emot.

Tiden går så fort. Helt plötsligt kommer våren att vara här igen.

2010-01-07 @ 18:39:22
URL: http://asaleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0