Varmt

Vi har verkligen en otrolig värmebölja här nu. I snart en vecka har vi haft över 25 grader varmt varje dag. Och både kvällar och morgnar har det hållt sig runt 20 grader.

Jag är inte soldyrkartypen - att "ligga och sola" är exv något som jag typ aldrig får för mig att göra - men jag gillar ändå sol och värme. Det är så skönt att slippa klä på sig (och för att inte tala om ungarna) tonvis med kläder direkt man ska gå ut. Att kunna tillbringa hela dagarna omväxlande inne och ute och bara låta dörren stå öppen. Att det grönskar och växer i trädgården.

För mig duger en temperatur på runt 20 grader lika bra... men det är ju inte så at jag direkt klagar över denna oväntade värmebölja för den skull. Hellre lite för varmt än för kallt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0