Farsdag idag

Idag är det farsdag. Jag hade köpt goda frukostgrejer och gömt dem i kylen. Tanken var att "presenten" till mina barns pappa idag skulle bli att han fick ligga kvar och sova ut på morgonen medan vi andra ordnade en riktigt god frukost/brunch.

Planen sprack. Efter att ha legat vaken en stund vid femtiden med en pigg A som bara vill kryp-öva så försov jag mig.

Jag vaknade nästa gång vid 7-tiden, och då hade alla andra (utom A) redan stigit upp...

Så det blev ingen sovmorgon för min man (han avböjde att gå tillbaka och lägga sig igen). Men vi fixade iallafall en god frukost. Och ikväll fick han välja en skitfilm (inte i hans ögon alltså)  till vår filmkväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0