Morgonpromenad

Man skulle nästan kunna tro att denna bilden föreställande gräs och buskar som speglas på vattenytan är upp och ned. Så blank var älven i morse när jag gick på en skön promenad. Frisk luft, morgonsol och härliga höstfärger. Dessutom blir det rätt rejäl motion när man skjuter runt på ca 35-40 kg barn barn i vagn och på ståbräda.




Filipsborgs herrgård x 2. Eller egentligen i ca 100 upplagor på grund av min oförmåga att fotografera med det med mina mått mätt tunga objektivet som jag lånat av pappa) :)




Promenaden avslutades med lite shopping. Högrev och härliga rotfrukter som är billiga och dessutom inte har fraktats runt halva jorden för att komma hem till oss. Ikväll blir det gryta till middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0