Jag är snyggare än Marie Sernholt

Rubriken är såklart en fullständig lögn. Den har ingen som helst sanning i sig.

Men det finns dom som inte tycker att tanken är så helt absurt främmande som den är. Och det är mina döttrar.

Igår när jag skulle åka på melodifestivalgenrep, och dagen till ära var iklädd kjol, överöste de mig med komplimanger.

"ÅÅÅH du är så snygg mamma! Du kommer att vara den finaste tjejen på hela melodifesten" (som de säger istället för melodifestivalen)

Så kan det gå när barnen nästan aldrig ser sin mamma i andra kläder än mysbyxor och amningströjor. Och kanske jeans och vanlig tröja någon gång ibland. :)

(Marie Sernholt var för övrigt riktigt supersnygg på genrepet, och det är därför jag valde just hennes hamn i rubriken)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0