Melodifestivalen - update

Nu har jag sett låtarna en gång till. Och så här har jag ändrat mig sedan första titten:

1. Sämre än jag minns den. Främst sången.
2. Ungefär som jag minns den.
3. Kanske något, lite sämre än jag minns den.
4. Något bättre än jag minns den. Inte fullt så tråkig som den kändes igår.
5. Bättre än jag minns den. Kanske en Globen-plats? Eller oxå inte då konkurrensen om de platserna är rätt hård. Men åtminstone andra chansen väl?
6. Som jag minns den. Men kanske snäppet ännu mder Rybak än jag hade för mig.
7. Kanske lite bättre än jag minns den - men ändå inget melodifestivalämne i mina ögon.
8. Ganska mycket bättre än jag minns den. Mitt ogillande av själva låten beror nog en hel del på att jag inte gillar artisten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0