Studio



Idag har jag testat på lite studiofotografering med A igen. Det är fortfarande svårt. :)
Den vita utfrätta bakgrunden känns omöjlig. Antingen blir den grå eller så blir delar av motivet utfrätt också...

Idag provade jag att belysa bakgrundspappen med olika färgade filter framför blixten. Det blev rätt ok, även om ingen av bilderna blev särskilt lyckad som helhet ändå.

Bilden ovan är med gult sken på bakgrunden men eftersom jag gjort den svarvit så saknar det ju betydelse. Bilden är i allafall lite rolig för A ser så stor ut. Inte alls som min lilla bebis. :)
Och dessutom ser hon ut väldigt olik sig själv. Jag vet inte om hon gör en min som hon inte brukar göra eller vad det är men lik sig själv är hon inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0