Pånyttfödd

Är numera utan värk. Och tyvärr även utan en av mina tänder. Men vad är väl en tand? Det går att fixa ny om ett tag om man vill.

Det är iallafall ljuvligt att inte ha den sjuka smärta som jag hade sista dagarna med tanden. Helt underbart. Och det var inte så konstigt att jag hade ont - tanden visade sig nämligen vara helt söndersprucken.

Idag har vi gått över isen med ungarna. Två i en pulka och en i vagn. Sen blev det "latmanskorvgrillning" (=varmkorvar i en termos). Och efter det våfflor i logen på Filipsborg. En härlig dag.


Tvååring och fyraåring i pulka som har många år på nacken. Mina föräldrar hade den när jag var barn.


Soligt och fint, om än ganska blåsigt.


Filipsborg


Logen


Tvååringen vid "korvätningsstoppet"


Korv


Goda grejer


Våffelätare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0