Skidåkning


Även igår, söndag, hade vi strålande väder. Vårvintern är verkligen en underbar årstid.

Jag och fyraåringen åkte ner på isen en sväng. Båda två på skidor, men jag hade med mig dragpulkan också eftersom jag tänkte åka längre än vad jag vet att dottern fixar. Och det var bra - för hon fixade mindre än vanligt. Precis när vi skulle starta kom nämligen grannen skatande förbi - och vips ville även dottern bara skata. Vilket hon inte kan alls. Vilket altså ledde till att hon ramlade en hel del.

Men det blev lite skidåkning för oss båda. Sen en tur för mig med henne i pulkan. Och till sist avslutade vi med gemensam skidåkning igen.

Vädret var ljuvligt och solen verkligen värmde. Nu är det vår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0