Ett år sedan...



vid den här tiden var vi i Sunderbyn.

Vi hade ätit pizza i Gammelstad. Slappat på patienthotellet. Och skulle åter till förlossningen för "kvällskoll".

Jag fick en morfinspruta och stannade på BB över natten. Maken sov på patienthotell.

Imorgon om för ett år sedan föddes vår lilla A.

Jag kan för mitt liv inte förstå varför tiden måste gå så fort??

Idag hade jag intentionen att fotografera lite "ettårsbilder" på A. Med en liten tårta gjord enkom för ändamålet.

Det var ingen bra ide att försöka sig på en studiofotografering tillsammans med en lite krasslig ettåring. Och två andra barn. Och ett hus som skulle städas. Och tårtbottnar som skulle bakas. Och ett par middagar som skulle förberedas...

Grattis i förskott finaste lilla Alvisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0