Magfixering


A är helt galen i min mage. Även andra magar, men just min är är hon ungefär fullständigt besatt av.

"Bame" kallar hon den. När jag kommer hem kommer hon springande och skriker "Baaame" och sliter i min tröja (och nej, det är ingen "efter-amingen-grej" för det är verkligen magen hon vill åt).

Hon vill klämma på den. Och hon vill klappa på den. Och hon vill ligga på den.

Det första hon gör när jag lägger henne på kvällarna är att slita upp min tröja (i detta fallet ett noggigt underställ) och lägga sig ner för att gnugga sitt ansikte mot min mage. Ofta somnar hon numera oxå på den.

Förstår inte riktigt vad detta kommit från helt plötsligt, men det är rätt mysigt. Om än lite påfrestande ibland. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0