No milk

Efter att jag (och därigenom även A) nu har ätit mjölkfritt under en tid har vi kunnat konstatera att A´s bajs återgott till det normala. Det känns skönt. (inte skönt att hon troligen är överkänslig mot mjölk, men skönt att blodet i blöjorna försvunnit samt att just mjölkallergi ju inte är en särskilt "hemskt" allergi).

Men för att vara lite mer säker så provade jag äta mjölkprodukter igår för att se om det blev någon förändring för A. Jag åt smörgåstårta på vårt dop och även en bit sen på kvällen. Dessutom avrundade jag dagen med goda chokladpraliner som min bror och hans tjej hade med sig till oss på dopet. Det var ju lika bra att passa på att njuta ordentligt ifall det sen skulle visa sig att det blir mjölkfritt för kanske lång tid framöver.

Och det verkar det bli. Idag var det återigen blod i A´s bajs. Inga stora klumpar som det var på slutet, före jag började äta mjölkfritt - men en hel del små strimmor. Dessutom har hon varit extremt bubblig i magen hela dagen idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0