Mr Hefner och finanskris

Rönnarna är karga och lite dystra nu. Borta är den färgprakt som fanns för inte särskilt länge sedan.

Lite kargt och dystert verkar för övrigt det mesta var just nu... De svarta rubrkerna avlöser varandra. "Finanskris", "Bostadspriserna rasar", "Xperia mobilen ett praktfiasko", "Allt sämre ekonomi för landets unga föräldrar", "Tandvården blir dyrare", "Globalt börskaos", "Volvo varslar 3 300"... Det är ingen hejd.

Jag tror att pessimism föder pessimism. Om tidningarna skulle hålla sig lite mindre nattsvarta skulle de i alla fall inte ge denna "kris" extrabränsle...som de i viss mån gör nu. Fast vem vet? Det kanske inte finns något positivt att rapportera?

Men det finns i alla fall en tragikomisk historia som bland annat Aftonbladet skriver om. Hugh Hefner och hans flickvänner (plural alltså). Det var skumt redan tidare med de tre flickvännerna som åldersmässigt passade att vara Hefners barnbarn. Nu går det snäppet längre...två systrar ska sannolikt bli hans nya flickvänner! Nåja, det är ju inte mitt bekymmer. Var och en gör ju som den vill. Men jag kan inte låta bli att tycka att det är lite konstigt. Men det är ju jag det...
Må det lyckliga paret (kvartetten?) leva lyckliga i hela sitt långa liv!

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise [En bulle i ugnen]

Haha du är inte ensam om att tycka att det är lite konstigt. :)



Ha en härlig helg!

2008-10-11 @ 14:08:50
URL: http://annlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0