Barnskor

Det är något speciellt med barnskor i riktigt små storlekar. De är ofta så otroligt söta. Jag har aldrig varit en sån som ens kastat en endaste liten längtansfull blick på små babyplagg innan jag själv var gravid - men små babyskor har till och med jag kollat på.

Sen när jag väl fått egna barn har det inte blivit några riktigt små skor för vår del. De har känts rätt onödiga så våra minsta skor är i ungefär de storlekar då barn börjar gå.

Nyligen letade jag igenom skopåsarna för att se om det fanns något passande att ta fram till E. Hittade några par och konstaterade samtidigt att man snabbt samlar på sig många skor. Gummistövlar i olika storlekar, vinterskor...och sommarskor (som var det jag letade efter). Bilden föreställer det L haft på sina fötter under de tre somrar som hon hittills funnits på vår jord. (Första sommaren var det bara strumpor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0