Dagen idag

En skön dag.

Lilla A var snuvig i natt och sov mindre bra. Vilket även jag följdaktligen gjorde. Så jag fick sovmorgon (tillsammans med A). Klockan var runt åtta när vi steg upp till resten av familjen.



Äldsta dottern och pappan i huset for ut på egna äventyr på förmiddagen. Lunch på Sibylla. Klättervägg. Hon verkar ha haft det kul. Sen var jag och mellandottern på vift för oss själva. En fika på stan och lite tittande i butiker.



Sen hade vi tur och blev bjudna på middag hos mina föräldrar. Härligt med färdig mat ("Mormor och morfar gör mycket godare köttfärs än vi brukar ha hemma" sa L). Ett par timmar då ungarna har annat än oss att fokusera på. Plus att jag kunde passa på att skriva ut lite papper på deras skrivare. Dessutom bor mina föräldrar på samma gata som oss och det är bara så smidigt och bra när man ska iväg med tre små barn.

Nu - Melodifestival. En smörgås med gravad lax och en kopp te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0