Sommar nu som sagt - bilder från igår


Festis och plask i pool på gården. A iklädd den bästa solhatt vi haft. Den kommer från HM´s
Marimekko-serie och är underbar. Tjock och soltät och med bra skydd för både ansikte och nacke.
Och oftast lite av axlar/bröstkorg med.



Mer plaskande. Till och med jag iklädde mig badkläder för att svalka mig i det 10 cm djupa vattnet.
Det var varmt ute!



Smultronblommor


Körsbärsblommor



En bra gren att torka baddräkter på



Många blombuketter blir det varje dag :)



Har planterat lite kryddor. Uteblommor har fått vänta lite i år. Vi åker ju snart bort så det är lika bra att
köpa sådana efter att vi kommit hem istället. Men kryddor kunde jag inte låta bli att plantera. Om inte annat
blir det ju trevligt för husvakterna att ha något att smaksätta maten med. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0