Inte helt nöjd

Saker jag vill göra:
- Gå ut i solen med ungarna
- Laga god mat
- Fotografera
- Se något föreläsningsavsnitt till kurserna jag går
- Träna
- Ta långpromenader i det fina vädret
- Gå till grannar och se melodifestival i trevligt sällskap imorgon
- Gå på utflykt med ungarna om vädret blir fint i helgen. Grilla korv.

Saker jag bör/vill göra:
- Städa
- Åka till jobbet och plugga i helgen

Saker jag vill lägga mina pengar på:
- God mat
- Spara till sommarsemestern


Saker jag gör:
- Har ont i tanden
- Har ont i halva ansiktet
- Äter smörgåsrån och mjuka trista mackor. Och Ipren. Och Alvedon.
- Är trött och less

Saker jag måste lägga mina pengar på:
- Tandläkarbesök


Vad less jag blir. Har verkligen inte tid, lust eller råd med detta. :(

Men man ska inte klaga. Det finns mycket att vara tacksam över. En sak är att denna smärtan antagligen kommer att gå över En annan att den troligen inte leder till min död.

Det finns många som lever med livslång värk. Stackars dem säger jag efter mina få dygn i detta tillstånd.

Det finns även många som lider av värk som kommer av en dödlig sjukdom. Ännu mer synd om dom.

Jag har ju förhoppninsvis möjlighet att njuta av god mat, fotografera, göra utflykter med barnen och allt det där andra dagar i framtiden. Utan värk. Tack för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0