Ovanlig morgon

Idag har jag packat väska och sminkat mig. Inget av detta hör till vardagen i mitt hemmaliv.

Snart bär det iväg på konferens med mitt jobb. Ett dygn utanför hemmet.

Ska bara se till att amma A nu som sista punkt på programmet innan avfärd. Sen blir det ett längre uppehåll än vanligt för henne. Det går säkerligen bra, men för att upprätthålla en "fungerande produktion" blir just amning det sista jag gör innan avfärd - och det första jag gör när jag kommer hem.

("Bra" är i och för sig en definitionsfråga. Stackars A är förkyld just nu - och då kan hon vara ganska amningsinställd när hon vaknar till på natten av sin täppta näsa. Så några tårar lär fällas i natt. Men inget någon dör av.) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0