Fototriss del 105: R som i...

ROTTWEILER







Jag har länge tänkt vara med i Fototriss. Jag försöker ju lära mig fotografera och Fototriss verkar vara ett roligt sätt att vidga motiven bortom de egna barnen. Men vecka efter vecka så har jag skjutit upp mitt deltagande. Det har känts för svårt att komma på vad jag ska fotografera.

Men den här veckan bestämde jag mig för att nu ska det bli av - även fast det kom att bli med ett par år gamla bilder istället för med nytagna. Veckans tema är "R som i..." och rottweilern på bilderna är mina föräldrars förra hund som tyvärr inte finns ibland oss längre.

Fler fotografier på temat "R som i..." finns här.

Kommentarer
Postat av: Jah Hollis

Det blev ju en fin premiärtriss. Och helt okej med arkivbilder om man inte visat dom förr, men ännu roligare att ge sig ut och fota speciellt för veckans triss. Temat brukar presenteras på Fototriss hemsida redan under lördagen.

2010-08-26 @ 16:05:02
URL: http://jahhollis.blogspot.com/
Postat av: M

Tack :)



Jo det är ju roligare att fota nya bilder. Men jag hade bestämt mig för att göra premiär den här veckan. Och så gick alla ungar och blev förkylda och griniga...och nu har förkylningen däckat mig med. Så av orkes- och tidsskäl fick det bli gamla bilder. :)

2010-08-26 @ 16:46:32
URL: http://minareflektioner.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack för din kommentar, tror bestämt att vi har haft kontakt tidigare...? Kul att hitta hit igen :)



Jättefina bilder, gillar särskilt den sista!

2010-08-26 @ 21:29:21
URL: http://anamcara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0