Treåring nära att falla nerför ett stup

Denna hemska film gav mig nästan andnöd när jag tittade på den. Och akuta ångestgrubblerier efteråt. Det finns ju så många hemska saker som kan hända med mina små barn.

Och en plötslig tårögdhet av påminnelsen om att det finns dom som riktigt hemska saker hänt för. Stackars dom.

Tur i allafall att det gick bra i filmen med treåringen. Och hoppas parken bygger upp bättre staket.

Jag vet att man inte kan skydda sina barn mot allt, men mot sånt som faktiskt innebär fara för liv tycker jag att man i allafall måste försöka.

Kommentarer
Postat av: anna

Hittills har jag inte hittat någonting som jag inte kunnat ersätta med annat- förutom färdig buljong. Vi ska satsa på att koka egen och frysa in, till dess tänkte vi klara oss utan. En tumregel är att tänka så naturligt som möjligt, och färskvaror framför färdigfabrikat. Äkta framför light osv. På det kommer man långt!

2008-11-17 @ 20:05:24
URL: http://annamarian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0