Idag för tre år sedan...

...föddes L.

Inte om man ser till exakta datum. Men hon är född kvällen före skärtorsdagen, precis som det är idag.

Påsken för tre år sedan tillbringade vi på BB. Just denna tid kvällen före skärtorsdagen hade L funnits i inte ens en timme. Nu har hon funnits i tre år. Det hade lika gärna kunnat vara tre månader. Så fort går tiden och så färska är minnena från hennes första tid.

Det hade likväl kunnat vara 30 år. För det känns som att hon alltid funnits i mitt liv. Jag kan inte föreställa mig ett liv utan henne.

Jag hoppas jag får vara en del av hennes liv i många, många år till.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja, nog är det konstigt! Det känns som om de alltid har funnits trots att de bara varit med oss ett så kort tag.

2009-04-09 @ 09:12:19
URL: http://asaleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0