Filmkväll

Ikväll har L haft filmkväll med sina morbröder (och mormor/morfar). Hon tyckte det var ytterst coolt att hyra en film som hon sedan skulle se med "killarna" (morbröderna på 30+).

Nästan viktigast av allt var dessutom att där skulle finnas popcorn. Jag vet inte var hon fått det ifrån (för hon hade aldrig smakat popcorn och vad jag vet har vi inte ens pratat om sådana).

Jag har nu precis fått rapport från filmkvällen och det visade sig att popcornen var lika goda som L hade föreställt sig. Det visade sig dessutom att hon efter filmen själv hade sagt att "Nu vill jag gå och sova" - vilket inte är de vanligaste orden som kommer från hennes mun. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0