Midsommar


Efter Junibacken och lite snabb shopping bär det av norrut - närmare bestämt till trakterna runt Ånge.

En gammal studiekompis till mig har ett "sommarhus" där som vi skulle fira midsommar i. Huset visade sig vara en vacker gammal gård omgiven av skog, ängar och vatten. En midsommar miljö som tagen ur en reklamfilm. Barnen hade en gammal fin lekstuga, det betade kor i hagen alldeles vid gården och det fanns en midsommarstång att klä. Vi åt god mat och bodde fint. Men roligast av allt var att träffa mina två gamla klasskompisar och deras familjer. Det blir inte att vi ses så ofta, ett av barnen som var med hade jag aldrig träffat och han är snart två år. Allt som allt har vi tillsammans hunnit med att producera fem barn i åldern 11 månader till strax över fyra år sedan vi flyttade åt olika håll när vi hade studerat klart för ca 6 år sedan. Tiden går fort. Jag hoppas vi ses igen inom det närmaste året/närmaste åren.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jättefin design!

2009-06-20 @ 12:16:22
URL: http://smaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0