Äntligen börjar jag bli frisk...

Hoppas jag. Det var verkligen en seg förkylning som jag drabbats av.

Har mest bara jobbat, vilat och tagit hand om barn senaste dagarna - någon ork till annat har inte funnits.
Dessutom höll L på att missa ridlekisavslutningen i onsdags. Hon blev dock så besviken när hon hörde att vi pratade om att ställa in (både jag och maken var sjuka) så jag kollade upp om morfar kunde tänka sig att följa henne och det kunde han. Så L fick åka och rida. Dessutom gjorde barnen "tårta" till hästarna och fick sedan varsin hästsko som "diplom". Ibland är det extrabra att ha mormor/morfar som i viss mån är lediga och som dessutom bor nästan granne. :)

Kan tänka mig att morfar fick en liten lektion i hästskötsel av L. :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Seglivade förkylningar är inget vidare...

Själv går jag bara och är lite småtäppt. Det vill liksom aldrig riktigt bryta ut. Trist det med.



Roligt att L fick en trevlig avslutning på ridlekis i alla fall.

2009-11-01 @ 10:33:15
URL: http://asaleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0