Spark på grönmark

Barnens farmor och farfar har fixat i ordning en gammal spark som min mans kusiner har haft. Och idag var det dags för L att få den.

Röd och fin är den. Och L var minst sagt glad. Trots att all snö som synes tyvärr har försvunnit...

Hon testade körställning och avslutade sedan med att ge sparken en kram och säga "Jag älskar min spark. :)

Förhoppningsvis dröjer det inte länge nu innan snön kommer igen. Och förhoppnigsvis sandas det inte överallt...tyvärr är ju sparkmöjligheterna numera oftast inte lika bra som förr :(
Men som tur är brukar det om inte annat plogas upp en fin ispromenadväg på älven. Och eftersom vi bor precis vid isen så blir den perfekt att nyttja. :)




Kommentarer
Postat av: Hemlig bokvän

Hej!

Det är jag som varit din hemliga bokvän.



//Kerstin

2009-11-22 @ 09:19:46
URL: http://designk.blogspot.com
Postat av: Ullis

Jag hade en röd spark som barn. Vilka minnen bilderna väcker!



Hoppas det blir bra före i år.

2009-11-23 @ 17:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0