Heldag - inte mycket tid kvar

Idag har jag jobbat heldag, vilket innebär att jag slutat vid 17-tiden. Kan bara konstatera att det inte blir mycket tid med barnen dagar som denna. Efter att middagen är uppäten och köket uppstädat så är det inte en särskilt lång stund kvar till det är dags för pyjamaspåtagning, kvällsmacka/gröt och sedan en kort sagoläsning innan barnen somnar strax efter 19.

Jag har kanske ett av de mest stimulerande och roliga arbetena som finns - men jag hoppas av hela mitt hjärta att jag aldrig skall hamna i en sådan situation att jag måste jobba heltid vecka efter vecka...

Som tur är ser det ju inte ut så just nu iallafall - imorgon blir det halvdag för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0