Ett rosa band

Jag är med o tävlar om ett Rosabandet armband från Sandis craft hos Mamma Malin.
Tävlingen pågår till den 22 augusti.


Det snygga "rosabandet-armbandet" från Sandis Craft säljs till förmån för Cancerfonden. För varje sålt armband går 50 kr dit.

Tävlingen finns i denna blogg och jag hoppas såklart att jag vinner. Men ännu mer hoppas jag att många köper det snygga armbandet - eller på andra sätt bidrar till exv.  Cancerfondens viktiga arbete.

(Såg nu att tävlingen gick ut igår. Men jag låter detta inlägg ligga kvar ändå - kanske det kan leda till att någon person köper armbandet och på så sätt bidrar med pengar til Cancerfonden). :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0