Är lite trött


A har varit täppt i näsan och snuvig ett tag. Maken har åkt på en riktig förkylning, men börjar tillfriskna nu. De två äldre barnen är friska - men har även de haft ett par rinn-näs-dagar. Jag har hållt mig frisk - till i förrgår då även min röst började försvinna. Mycket mer än så blev det inte för mig som tur är - men helt kry känner jag mig ändå inte. Antagligen mest på grund av den förlorade sömnen som uppstår då man har en snuvig bebis...

Ikväll blir det photoshopkursande i soffan. Sysslar just nu med "rökiga bilder". Till det en god macka och det te som just nu är min favorit. "Spring flöwer tea" från Indiska. En födelsedagspresent från svärföräldrarna.

Kommentarer
Postat av: Arnevanja

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2011-03-04 @ 07:29:33
URL: http://arnevanja.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0