Bärsele



Vi har en gammal bärsele som vi använt (ganska sporadiskt) till våra barn. A har suttit i den någon enstaka gång - och då vänd mot mig. Numera har hon dock ledsnat totalt på den positionen och är inte alls nöjd om man testar att ha henne så.

Eftersom hon är ganska stark i nacken testade jag idag att låta henne vara framåtvänd i selen en liten stund (när jag själv rörde mig försiktigt) och det var mer populärt. Särskilt när vi stod framför en spegel. A gillar rent allmänt att titta på sig själv i spegeln och då gärna när hon har ansiktet nära någon annans ansikte.


Kommentarer
Postat av: Fia

Hon ser ut att trivas =)

2010-07-13 @ 21:47:29
URL: http://sofsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0