Vår dag i bilder

Morgonlek och såpbubbleblåsning ute på gården


Barnvagnspromenad


Paus i en lekpark





Besök hos bekanta i deras stuga vid havet


Där L fick ro gmmibåt med sin kompis. Hon och kompisen åkte sedan även
snabb riktig båt med sina pappor. Ett dopp i en badtunna hann de oxå med.


E kastade stenar i vattnet


Och fikade


Efter stugbesöket lämnade vi av L och E hos mina föräldrar då de var dit bjudna på middag. L hoppades hela dagen på att det skulle var köttfärssås och spaghetti - och hon hade tur för det var det. Maken åkte sedan iväg på en kväll med golf, bastu och badtunnebad. För ett par timmar sedan kom barnen hem och jag var inställd på att kvällen möjligen kunde bli lång - men en problematisk sövning av tre små barn. Men jag hade tur - kl 19.30 sov alla tre och efter det har jag njutit av en god pizza.

Maken tyckte nog synd om mig som skulle tillbringa fredagskvällen ensam med tre eventuellt krånglande barn (vi brukar vanligen dela upp sövandet så att vi tar hand om 1-2 barn var så det var en ny situation att söva alla tre själv) för han har köpt godis till mig. Och nu är det dags för en stunds slötittande på TV och godisätande. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0