Somliga går med trasiga skor...

andra går med trasiga jeans.

Nu börjar verkligen mitt (enda) par gravidjeans vara på upphällningen. De har varit mig trogna genom tre graviditeter men när detta barn kommer ut (kanske redan om några dagar, men som längst om fyra veckor) så är det nog dags att kassera dom.

(Att somliga går med trasiga skor är inte rätt. Att jag går med dessa jeans är dock inte att jämföra då det är ett eget val. Jag skulle ha kunnat ha något fler par gravidbyxor än de totalt två par som jag ägt (dessa jeans och ett par kostymbyxor), men har själv valt att prioritera annat före köp av gravidkläder.)



Kommentarer
Postat av: Åsa

Härligt att det börjar gå mot slutet av graviditeten då! :-D

2010-05-03 @ 20:35:34
URL: http://asaleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0