Fototriss del 112: Så här ser det ut där jag är idag, del 9

Nu har fototriss dragit igång igen efter höstuppehållet. Idag är sista dagen för veckans utmaning som är "Så här ser det ut där jag är idag".

Där jag är idag, hemma i norrbotten, är det vitt. Nästan allt är vitt. Marken är nästan helt täckt av all vit nysnö som fallit inatt och idag. Luften är vit av den alltjämt fallande snön. Himlen är vit.

Så mina bilder, som jag fotade idag på förmiddagen, är ganska vita.



Vinterkala björkar vid Kalixälvens strand


Snötäckt stig


E4:an är lång och tar sig många olika skepnader. Så här ser den ut hos mig idag.

Fler tolkningar av temat finns här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0