Vilka resmål!

Jag är ingen utpräglad rese-människa även om jag tycker det är roligt att resa ibland.

De resor jag har mest minnen av, medräknat både barndom och vuxna livet, är bilsemesterarna i Sverige och Finland. Såna är underbara tycker jag.

Men jag har även varit till storstäder och på charterresor och båda dom har ju sin charm (även om jag personligen inte vill tillbringa mer än max ett par timmar på en strand under en semestervecka). God mat och dryck. Ljumna kvällar. Museer och andra roliga saker att se och uppleva. Självklart är det kul att resa någon gång ibland. Även om det inte blir så ofta.

Men att en gång i livet göra en sån här resa. Det vore något utöver de ovan nämnda resorna. Det är ju inget som kan ske på många år för min del. Jag har ju fullt upp med att ta hand om de barnen vi har i vår familj.

Men kanske i framtiden? Om 20 år eller nåt sån. Vem vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0