En bra dag

Vissa dagar är ju bättre, eller mer lyckade, eller roligare, än andra. Idag har varit en sån dag.

Efter frukosten tänkte vi gå en morgontur längs den s.k strandpromenaden men precis när vi var på väg att gå ringde mina föräldrar och frågade om vi ville följa med dom till skogen och grilla istället. Och så fick det bli.

Det blev en härlig förmiddag med höstsol i fina skogen. Mina föräldrar hade med sig korv till grillning, mackor, varm choklad och festis. Gott med lunch utomhus. Och smidigt för oss att slippa ordna den. :)

När vi kom hem var min kompis H i lekparken med sina två söner så jag och L gick upp dit en kort stund innan vi alla tog det lugnt (eller vad man nu ska kalla det) hemma under ett par timmar.

Sen var det fyraårskalas hos en av våra grannar. Gott fika, fiskdamm för barnen, kalasglada barn.

Efter kalaset gick jag ner på strandpromenaden med L och en sovande A. Tänkte försöka fotografera fåglar med ett objektiv som jag lånat av min pappa. Det gick inte så bra. :)

Nu sover alla barnen och dagen avrundas med en film, choklad och gott te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0