Mina vänner



När L fyllde år fick hon bland annat en "Mina vänner"-bok i present. Såna fanns när jag var barn också. Med ungefär samma "frågor". Man fick fylla i favoritmat, favoritfärg osv. På kalaset försökte L uppmana sina vänner att fylla i boken, men det blev inget av det. Däremot visade det sig igår att L hade fyllt i om sig själv kvällen före.

Namn: L
Ålder: FYRA
Syskon: E   A
Ögonfärg: BLÅ
Hårfärg: GULDIT
Bästa vänner: JONA ALVIN
Mobil: (ngt oläsligt)
E-postadress: 07045312
Adress: SELEKSTIGEN
Favoritdjur: HUND
Favoritblomma: TULPAN
Favoriträtt: HAMBUGARE
Favoritfilm: SKOBIDO
Favoritsemester: UMEÅ
Favoritfärg: RÖD
Smeknamn: MARIA
Favoritdag: LÖRDAG
Favoritårstid: SÅMMAR
Favoritgodis: KARAMEL
Favoritspel: STARVÅTS
Lyckotal: JONA
En speciell hälsning till dig: JA TAK

Vissa saker var mer förvånande än andra. Och det är tydligt att flera svar är influerade av vad någon kompis gillar (exv favoritfilm). Och apropå kompis så tror jag nog att hon har ganska många som hade kunnat komma före på listan. När det gäller smeknamn så är det nog så att hon missförstått innebörden - och trott att det ska stå hennes andranamn. Och fyra år skrev hon nog bara av gammal vana. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0