Förkylt igen

Jag är förkyld. Igen. Detta är andra gången den här vintern som jag har en riktig förkylning. Vanligen har jag riktiga förkylningar 0-1 gånger per år (jag räknar inte med om man har lite snuva ett par dagar eller liknande - för det får man ju varje vinter).

Så irriterande.

Så mycket tid som bara går...

Vi har massor med grejer vi vill göra. Bjuda goda vänner på middag. Åka till badhuset hela familjen. Skogsutflykter med hela familjen. Grilla korv.

Inget blir någonsin av denna vinter i förkylningarnas tecken (maken är inne på sin TREDJE riktiga förkylning och barnen har väl haft 1-2 var också - om man då betänker att vi inte alltid haft allt exakt samtidigt, och att vi är fem personer, och att förkylningarna varit långdragna, så kan man lätt förstå att det inte varit många friska veckor här i huset).

Så hos oss blir inget av. Men om vi nu snart är friska samtidigt någon helg - då ska det bli skog och bad och middagar. Dock inte allt på samma helg. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0