Bara för att jag inte är gravid

Eller ens arbetar på att bli det. Så fanns det enorma mägder gravidkläder som faktiskt var snygga på HM idag. Och som dessutom var på rea.

Jag som under de senaste fem åren ägnat ganska lång tid åt att var gravid, eller planerat att bli det, och hållt utkik efter billiga och snygga gravidkläder. Och nästan aldrig hittat något bra.

Men nu har de mage att sälja sånt. ;)

Jag tänkte att det var ödets sätt att tala om för mig att att jag borde försöka bli graviid. Maken trodde inte alls på den teorin. :)

(Och som tidigare sagts - inga barn är planerade. Så för det fall att någon känner en oro för ett sånt scenario så är er oro obefogad)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0