Herregud vad åren går!!

Konstaterade precis att det snart är 10 år sedan jag senast tog en högskolepoäng!! åren flyger ju bara iväg. Riktigt 10 är det i och för sig inte, hösten 2002 togs senaste poängen, men ändå...

Men nu blir det kanske några fler poäng. Idag har jag registerar mig på två av de kurser som jag tänkt läsa i vår.
Digital bildbehandling och Fotografi - Visuell kommunikation. Jag har höga förväntningar på kurserna då de hålls av personer som är väldigt duktiga på detta område och kurserna har lovordats från många håll. Är dock lite rädd för allt det "kreativa", för att försöka kommunicera budskap genom bilder och sånt. Jag är inte så bra på det är jag rädd för. Men man måste väl testa iallafall. Det ska bli otroligt roligt!

Jag funderar även på att läsa finska. Men vet inte säkert. Kursen är på halvfart - och språk brukar vara rätt tunga ämnen tycker jag. Så kanske det får vänta till en annan termin. Sedan jag sökte kurserna har det till kommit lite annat som jag måste läsa på via jobbet också nu under årets första månader...och tiden räcker ju inte till allt.

Andra halvan av vårterninen kommer jag eventuellt att läsa miljöekonomi. Det vore intressant. Men beror lite på hur mycket tid de två kurserna som jag registerat mig på idag visar sig ta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0